Personeelsuitje ter viering van het 20 jarig jubileum!
Datum bericht: 31-03-2026
We zijn met z'n allen gaan wandelen bij Peerkesbosch met een heerlijke aansluitende lunch. Hierna zijn we gaan keramiekschilderen bij Kerasjiek!
Het was een zeer geslaagde en gezellige dag!




